ساخت یا باز آفرینی برند شخصی، برند سازمانی، برند پروژه برای سازنده:
کلوپ معماران و سازندگان
چه هستیم، چه میخواهیم باشیم ، چه ارزشی خلق کنیم و چه تبلیغات و اطلاع رسانی باید انجام دهیم که به آن هدف برسیم.
شرح خدمات:
معاینه و بررسی دقیق
قسمت های اصلی:
مدیران، دفتر مرکزی، کارگاه ها
برگزاری جلسات شناخت اقماری ذهنیت، نقاط مثبت و منفی، و تداعی ذهنیات مدیران، کارمندان، ذینفعان برای تهیه نقشه ذهنی.
ارائه گزارش مسایل مهم اتمسفر سازمان و کارگاه ها.
تهیه سند همسو سازی مدیران.
کشف پتانسیلها و ژن های مهم گروه.
تهیه نقشه اقماری نقاط ضعف و قوت بر اساس نقشه ذهنی ذینفعان.
تحلیل رقبای و بررسی استراتژی ها و نقاط ضعف و قوت آنها.
تحلیل پروژه های شاخص در حال ساخت و ساخته شده در تهران.
خلق یا باز آفرینی:
داستان خلق برند
Brand concept map
جایگاه برند (اولین تصویری که با شنیدن نام برند به ذهن می آید)
شخصیت برند
لحن و ادبیات برند
بیانیه برند
مزیت رقابتی (دلیلی برای مشتریان تا بجای رقبا از شما خرید کنند)
تجربه برند
ترسیم وضعیت ایده آل
بررسی، تعریف و ایجاد ساختار:
استانداردهای اجرایی در کارگاه ها و دفتر مرکزی
چارت سازمانی دفتر مرکزی
چارت سازمانی کار گاه ها
تعیین اهداف و روش های بازایابی و فروش
تهیه شرح وظایف، روش ارزیابی، ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و همکاران
ایجاد فضایی مثبت و پر انرژی در دفتر و کارگاه ها
بررسی روش ها و بازبینی استخدام و اخراج نیروهای فعلی
ایجاد ساختاری برای تهیه درس آموخته برای هر پروژه
برنامه ریزی وتعیین مسیر برای تهیه چک لیست های مراحل مختلف کار (اجرایی)
شاخص آشنایی با پروژه (آشنایی از چه طریقی بوده)
هویت بصری برند:
باز بینی نام مجموعه
بررسی و تحلیل لوگو، حفظ، ترمیم یا تغییر کلی لوگو
انتخاب رنگ و بافت سازمانی
پوشش همکاران دفتر و کارگاه و پیمانکاران
تشریفات دفتر مرکزی برای مشتریان و مشاوران
برنامه ریزی پروژه ها:
نام گذاری پروژه ها منطبق با ارزش های گروه و ایجاد تداعی مطلوب برند
روش های امکان سنجی برای ورود به پروژه
تهیه الگوی تخصیص منابع
برنامه ریزی و تعریف پروژه برای طراح
انتخاب معمار، معماری داخلی
تشکیل گروه های نقد و بررسی طراحی 4 دیسیپلین برای بررسی و نقد و تحویل گرفتن نقشه ها
بررسی و ارتقا استاندارد سازی کارگاه ها
برنامه روش ساخت و زمان بندی و تقدم و تاخر اسکوپ های اجرا مبتنی بر بازاریابی پروژه
طراحی و ارائه روش های اجرایی حصار کارگاهی و تعریف مسیر بازدید مشتریان
کانالهای ارتباطی
تهیه استراتژی،برنامه ریزی و ارائه مدل راه اندازی، تکمیل یا پوسته اندازی
ایجاد کانالهای ارتباطی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ:
اینستاگرام : تهیه هویت بصری، جدول تهیه محتوا، ارائه مدل های مختلف برای کارکرد کانال اینستاگرام، تعریف خط کش های سنجش میزان اثر بخشی مدلهای کارکرد پیج گروه، معرفی تیم جمع آوری اطلاعات و تولید محتوی بصورت out source یا استقرار در دفتر
وب سایت: تهیه اهداف و مدل و زبان وب سایت، برنامه سه مرحله ای برای راه اندازی اولیه، شناخت خلا فضای مجازی و ارائه راه حل هایی برای مسیر تولید محتوی، دریافت بازخورد و تصحیح، تولید محتوای مستمر،تهیه تقویم محتوایی فصلی، تعیین کلید واژه های مرتبط با مسیر برند سازمان و سرچ های پر طرفدار کاربران با تفکیک ذینفعان
راه اندازی کانال لینکدین، آپارات، یوتیوب
راه اندازی و کنترل کانالهای ارتباطی آفلاین:
*نحوه ارتباط با مشاوران املاک و روش های تدافعی یا تحاجی برای معرفی سازمان، سازنده و پروژه های به مشاوران املاکایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه برای مشارکت، پیش خرید، سرمایه گذاری، فروش، مدیریت پیمان
*ارتباط با جامعه تخصصی و محفلی مرتبط با صنعت ساختمان: دانشجویان و مهندسان معماری و عمران
*ایجاد ارتباط و نحوه حضور در رسانه ها، مجلات و روزنامه ها، همایش ها و نمایشگاه ها.
* ارتباط با سازمان ها و ادارات: شهرداری و ناحیه، نظام مهندسی، اداره ثبت اسناد.
* برنامه ریزی برای هدایای مناسبتی سفیران برند و مشتریان.
سیستم سازی کسب و کار:
تعریف اجزای سیستم
ایجاد رویکرد پیش گیری از موانع و تاخیر ها و موضوعات بلا تکلیف
برنامه ریزی برای تهیه فرایند ریز سیستم های دفتر مرکزی و کارگاه
الگوی 10 برابری (چگونگی حفظ کیفیت با افزایش تعداد پروژه ها)
تهیه روش های ثبت رویکرد ها به علت عدم وابستگی مجموعه به حضور فردی خاص در سیستم
یکسان سازی روش های تعیین تکلیف پرونده های نیمه باز در قسمت های مختلف دفتر و کارگاه
بهینه سازی ارتباط با مشتری:
بررسی تجربه مشتریان
مکان ها: دفتر مرکزی، واحد فروش، کارگاه
نقد و تجزیه تحلیل نقاط ضعف و ثقوت در برخورد با مشتریان یا مراجعان
ایجاد پرونده شخصی مشتری برای نگه داشتن روابط و عدم بوجود آمدن سو تفاهم ها
برنامه ریزی و راه اندازی باشگاه مشتریان
اقدامات جهت هم افزایی با واحد بازاریابی و فروش
* برنامه ریزی برای تهیه اپلیکیشن اختصاصی فروش پروژه برای موبایل و تبلت
* برنامه ریزی و راه اندازی کاتالوگ های استاندارد با ویرایش های منطبق با اطلاعات جدید و هویت بصری منطبق با هسته مرکزی برندینگ
* برنامه ریزی برای کمپین 360 درجه
*بررسی الگو های ایجاد خبر بازار
*بررسی ایجاد و نگه داشت تداعیات پروژه با سفیران صنعت ساختمان (مشاوران، دانشجویان، نشریات)
*بررسی ایجاد یا تقویت مزیت رقابتی پروژه
*ایجاد نقشه راه فروش گوشه ای یا گسترده و انتخاب طیف مشتریان
* برنامه ریزی روش استاندارد قیمت گذاری
*ایده ارزش یابی کیفیت قابل فهم برای متذیان در برابر ارزیابی کمی (متر مربعی) صرف.
* کمک به راه اندازی واحد خدمات پس از فروش ، مشخص نمودن اجزای گارانتی ساختمان و تعیین مدت زمان گارانتی با توجه به قابلیت اجزا (برای مثال سازه، تجهیزاتی مکانیکی و الکتریکی، فینیشینگ نهایی و …)
*بررسی و راه اندازی روش های استاندارد ارائه پروژه برای مشتریان و سفیران فروش رده بعد از مدیر فروش، AR و VR ، انیمیشن، امکان دیدن لایه های تاسیسات و سازه قبل و بعد از ساخت در قالب اپلیکیشن، امکان بررسی وندور ها و مشخصات برخی از تجهیزات و مصالح، بررسی زمان و نوع راه اندازی واحد نمونه، طراحی گالری رویدادهای متنوع همسو با اهداف پروژه با ایده (گالری PLS)
روش انجام مشاوره:
*مشاوره بر مبنای تحلیل اطلاعات استراتژی ها، شناخت ضعف و قوت کسب و کار، دفتر مرکزی و پروژه های سازندگان برتر ایران انجام میشود. این اطلاعات در طی سالهای متوالی توسط تیم تحقیق و توسعه کلوپ معماران و سازندگان جمع آوری شده و اختصاصی میباشد.
*مبنای برنامه ریزی و تدوین روش های توسعه و برندینگ و بازاریابی منطبق با ژنوم و ارزش های هر گروه متفاوت خواهد بود. در این روش ارزش های متناقض هم مشخص خواهد شد.
*تمامی برنامه ها و اقدامات در یک چرخه : برنامه، اجرا، بازخورد، باز تنظیم قرار خواهند گرفت.
*برنامه بصورت مستمر و بر اساس توافق در مورد مدت زمان انجام مشاوره خواهد بود.
* کلیه هزینه های اجرایی کردن برنامه ها و تبلیغات و بازاریابی و بازار سازی پس از توافق و بررسی گروه های متخصص بر عهده کارفرما خواهد بود.
* تمامی خدمات بالا قابل انجام هستند، لیکن احتمال تعمیق و تمرکز در بعضی از قسمت ها و برنامه ها و حذف تعدادی از آنها بنابر محدودیت های بودجه، زمان و با صلاحدید کارفرما و توافق مشاور قابلی حذف هستند. پیش از شروع بنا بر تشخیص کارفرما میتوانیم میزان پیشرفت و کلیت برنامه ها و ایجاد امکان پذیر بودن بنابر روال انجام کار را مشخص کنیم.
زمان، هزینه و روش پرداخت:
زمان انجام مشاوره برندینگ در یک بازه زمانی 6ماهه خواهد بود ، هزینه مشاوره روش انجام خدمات بصورتا آنلاین یا حضوری توافق میگردد. روش ترکیبی جلسات آنلاین و حضوری هم امکان پذیر است. انجام کارهای مطالعاتی و تحقیقات و تهیه طرح های جایگاه یابی، تهیه سند تداعیات ذهنی، تحلیل مدل های اقماری و دستور جلساتی که در هر جلسه مکتوب میشود در بازه های زمانی بین جلسات انجام خواهد شد.